Зовнішній вигляд купе Cayenne потрібно розглядати лише з точки зору стилю та мистецтва, адже практичності або якихось покращень стандартного кузова в ньому не має. Спереду перед нами точна копія кроссовера Porsche Cayenne, але починаючи з задніх дверей та багажника починається магія дизайнерів. Саме дизайнери та маркетологи впровадили на класичному типу кузова купеобразні форми. Водночас, завдяки спойлеру на кришці багажника та деяким декоративним елементам екстер҆ єру Cayenne Coupe став виглядати свіжіше та спортивніше.
Зі старту продажів Porsche Cayenne Coupe будуть доступні лише два бензинові мотори, мова йде про 6-циліндровий двигун з турбонаддувом об҆ ємом 3 літри, який розвиває 330 к.с. та 450 Нм крутного моменту. В парі з мотором агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей. З 0 до 100 км/год такий кроссовер зможе розігнатися лише за 6 секунд. І в якості десерту, виробник пропонує версію Turbo Coupe в основі якої покладено 4-літровий 8-циліндровий двигун на 530 к.с. та 770 Нм крутного моменту. Цей монстр вже може запропонувати динаміку спорткара, а якщо серьозно, то відмітку у 100 км/год позашляховик з цим агрегатом долає всього 3,9 секунди. Через деякий час, на ринок вийде гібридний Cayenne Coupe, в той же час дизельних моделей вже не передбачено.
Всередині Cayenne Coupe відмінностей від звичайного кроссовера ще меньше, але все одно виробник приділив увагу дрібницям, яки не можна не помітити. Яскраві кольори обробки, нові декоративні вставки та додаткове обаднання робять салон купе розкішним та ексклюзивним. Якість матералів оздоблення неймовірна і мабуть краща у сегменті.
До складу базового обладнання увійшли такі опції як 20-дюймові легкосплавні диски, панорамний дах, пакет Sport Chrono, спортивний вихлоп та мультимедійна система преміум рівня. Очікується, що кроссовер у кузові купе стане непоганою альтернативою для шанувальників повного приводу та звичайних седанівта універсалів…